Moj kawalek sieci. moje fascynacje jak i "rozmyte" odbicie mnie samego...

wtorek, czerwca 14, 2005

Jestem w Googl'u !

Przeżyłem miły "szok" gdy po wpisaniu frazy "przemion" do ogólnego Googla - www.google.com  jako pierwsze odwołanie ukazała się moja strona z Flickr'a. To samo na polskim Googl'u. jako pierwszy wynik ukazują się moje posty z forum  gdzie moderuje troszkę i się udzielam (www.myapple.pl - strona poświęcona komputerom Apple), a potem jest mój polski odnośnik do Flickra - http://www.przemion.prv.pl/ , a nestępnie moje konto w Drupal'u, moje konto w doczep.sie.pl, mój profil na forum webhelp.pl a potem mój post na forum Vagla.pl i post na grupie flickr "poland". Czuję się osaczony...

2 Comments:

Blogger Aguska said...

i czyja to wina???

6/17/2005 1:27 PM

 
Blogger Przemion said...

no... nie twoja... ;-)

6/17/2005 1:29 PM

 

Prześlij komentarz

<< Home