Moj kawalek sieci. moje fascynacje jak i "rozmyte" odbicie mnie samego...

piątek, maja 20, 2005

Miej zawsze swój aparat ze sobą...



To jest doskonały przyklad na to, że należy nosić ze soba aparat fotograficzny. Zdjecie jest niesamowite.
Tak, moja Flicromania sie rozwija coraz bardziej, staje sie juz prawie obsesją, zwazywszy na to ze moj flickr za niedlugo bedzie juz prawie pelny (limit to 200 zdjec, a ja mam ponad 150 aktualnie).
Cieszy mnie fakt, ze różnym ludziom sie moje zdjęcia podobaja, co czasem piszą i co widze, bo wiem kto wybieral moje zdjęcia jako ulubione. A to ze moje wszystkie zdjecia byl przegladane w calosci ponad 410 razy troszke mnie przeraża i miło zaskakuje. Cóż, ale sam tego chialem. Nangorsze w tym wszystkim jest to że chce wiecej i wiecej zdjęć i zaczynam sie zastanawiac nad kontem płatnym we Flicru, bede mial wtedy wieksza swobode, oraz wieksze mozliwosci. Co najwazniejsze - NO LIMITS! :-)))