Moj kawalek sieci. moje fascynacje jak i "rozmyte" odbicie mnie samego...

środa, maja 25, 2005

cyfrowa telewizja i takie tam...

Ostanio mam okazje testować telewizję poprzez internet, działa dziwnie. Dlatego, źe nasze łaczę jest troszkę słabsze (przepustowaość do 1MB/s) mam czasami skokowy obraz, ale dżwięk jest w bardzo dobrzej jakości. Mam do wyboru 8 kanałów takich jak: CNBC Europe, Fashiontv, Adventure One, i takie tam. Chyba zacznę być fanem cyfrowej telewzji przez internet, jakość - taka sama jak w telewizji (ta sama rodzielczość). Fajna zabawka.... ;-) (jest kanał dla dużych chłopców of course, khy khy)

Cały czas mam w głowie kilka rzeczym które chciałbym tu umieścić, ale jakoś czas mi tak ucieka, źe nawet nie mam czasu zjeść porządnej kolacjii... musze przystopować chyba z tym komputerkiem.

Z innych rzeczy, rozbijam się ostanio o biurokracje.... kiedyś głosiłem peany na rzecz biurokracji w Holandii, teraz może jestem bardziej wymagający, ale nie działa ona tak jakbym tego chciał. Chodzi ozywiście o uniwersytety... mój w ojczystym kraju też mnie nie rozpieszcza... jednak najważniejsze, że jak dzwonie to mnie jeszcze kojarzą, to pomaga czasem...

...zmykam przekonać się czy mogę zapanować nad tą "czarną dziurą" w moim żołądku.