Moj kawalek sieci. moje fascynacje jak i "rozmyte" odbicie mnie samego...

środa, maja 11, 2005

Telefony komórkowe, flickr - cechy wspólne ?!




Jak widać na pierwszy rzut oka, są takowe, oczym świadczy chociażby mój post na ten temat. Zdjęcie to znalazłem w katalogu Flickr mojego przyjaciela z Londynu. Śmieszna sprawa bo samo zdjęcie jest wykonane dokłądnie rok temu, w momencie jak się poznaliśmy w krakowie. W sumie nawet zapomniałem o tym jak je robił. Ten człowiek obok mnie (w garniturze) to "były" dziekan WSE - Krzysztof Gurba. Obecnie oddający się pasji nauczania na WSE i WSiZ'ie (Kraków i Rzeszów). Co do kolejnych ciekawych zdjęć można by dodać :np.TO . To też z tego samego okresu, a dokładniej z nastęnego poranka w okolicach 6 rano w krakowie, bo bardzo długiej i alkoholowej nocy na Kazimierzu. :-)