Moj kawalek sieci. moje fascynacje jak i "rozmyte" odbicie mnie samego...

niedziela, kwietnia 10, 2005

moja lokalizacja w Holandii

W ramach zabawy z mapami, znalazlem bardziej dokladne odzwierciedlenie tego gdzie dokladnie teraz jestem, zreszta zobaczcie sami:


Holandia



Jesli natomiast komus to nie wystarczy, niech zajrzy na strony Maporama.com. Tam mozecie dowolnie zmieniac wielkosc mapy.

Przypomnialo mi to znowu o Google. Otoz ta firma wprowadzila Google Maps, gdzie mozecie odnalezc dowolna lokalizacje w USA i zobaczyc mape do tego, a dodatkowo do kazdej mapy jest zdjecie satelitarne. Ja chce cos takiego w naszej malej starej i przytulnej europie.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

LUDZIE> zobaczcie to: google udostepnil nowa usluge mapy, cos niesamowitego!!!!!!!! jestem w szoku

a te zdjecia satelitarne!!!!


http://maps.google.com/maps

grzesku2003

4/15/2005 7:37 PM

 

Prześlij komentarz

<< Home