Moj kawalek sieci. moje fascynacje jak i "rozmyte" odbicie mnie samego...

niedziela, kwietnia 10, 2005

po prostu my....




po prostu my....
Originally uploaded by grzesku2003.
Udalo mi sie zarazic Grzesiaczkow Flickromania - oto wynik. Ich pierwsze zdjecia w galerii, troszke chaotyczne, ale to dobry poczatek (ja dalej mam bledy w opisach we Flickr'u - coz nikt nie jest doskonaly). Kto bedzie nastepny.

BTW. Wygladaja, tak.... tak jak oni, prawdziwie, fajna fote. Zdaje sie ze chyba bylem przy tym jak byla robiona.

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Divko,dobrze pamietam ta bibe...mrozna polska zima i sniezna bitwa na Ochajo!!!!Niezle wtedy od Ciebie dostalam i nosek mi porzadnie zmarzl:)No i to co dzialo sie pozniej...czyli suszenie wlosow za pomoca sprzetu domowego zwanego odkurzaczem:)Dzialo sie wiele wiecej na tej i na innych imprezach...o czym pewnie pamietasz:)....Twoja BICZ forever...czyli Aguska z piekla rodem

4/10/2005 8:26 PM

 
Blogger Przemion said...

No ladnie, przez ciebie zastanawialem sie nad wprowadzeniem cenzury w postach. Jednak po dluzszym namysle stwierdzam, ze nie bede tego robil. Ciekawe ile osob skuma o co chodzi z tymi dzifkami, a moze to po prostu nie istotne. :-)

4/10/2005 11:00 PM

 
Anonymous Anonimowy said...

Ty dzifko holenderska.....czasy cenzury juz dawno sie w Polsce skonczyly....nie wiem jak w Holandi:):)Wlasnie siedze w pracy i czekam na pyszna kawe,ktora przyrzadza moja szefowa...po pracy szybkie biznesy na allegro...mam nadzieje,ze w koncu dzisiaj bedziemy mogli popracowac nad moim blogiem,a szczegolnie nad pieknymi zdjeciami,ktore tam umieszcze:)........Kawa pyszna:)

4/12/2005 12:06 PM

 

Prześlij komentarz

<< Home